15 octombrie 2010

De LUNI 18.10.2010 revin la GUERRILIGHT (orele 14-17) !!!

14 comentarii:

  1. Get the f*&^ outta here! Vb serios? Sper ca nu e temporar, cum a fost cu Eliberadio... Cu Calin ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarata si permanenta mutarea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Long live Vidia, long live silly jokes. No more naps in the after-noon! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. NVidia we trust!. Calin va fi la Chillau, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppy!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Geniala mutare! eu nu-l mai suportam de prin martie pe Calin Gheorghe.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si Calin Gheorghe la Chillau! Poate isi da seama si cel mai prost om din Guerrilla ca era bine asa cum a fost la big bang :D

    RăspundețiȘtergere
  8. tare mutarea, abia astept sa reveniti in fm in Baia Mare ca de 3 luni jumate nu se mai aude nimic pe 104.2

    RăspundețiȘtergere
  9. Der deadi iz beac in taun! Uelcăm beac! >:D<
    Ne-ai lipsit!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa fie intr-un ceas bun!
    Ma bucur sincer pentru tine :)
    Acum nu pot sa nu ma intreb: sa fie oare de la energia pozitiva a minerilor din Chile ce au luminat cu lampasele lor mintile mai marilor de la Guerrilla?
    sau pur si simplu roata sa redevenit rotunda?
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu dabia acum am aflat !
    Din cauza fostelor mutari ale domnului Vidia renuntasem la Guerrila, in favoarea BBC Radio 1-ului :D.

    Azi am zis sa mai ascult si eu "Asta la revista mesei, nene" si am fost foarte surprins sa-l aud pe D.J.-ul meu preferat dupa 14:00.

    Inteleapta decizie a conducerii Radio Guerrilla !

    Voi rade dupa-amiaza din nou ! Yeeeeeeyyyyy !

    RăspundețiȘtergere