14 martie 2011

Daca va plac muzica, mai bine nu.

Mi-am luat un HTC Desire. Sunetul headset-ului (plus cel scos de difuzorul aparatului) e groaznic. N-are pic de bas, va va da dureri de cap, la propriu. Asa ca daca sperati sa-l folositi pe post de walkman, ganditi-va la altceva!

 E adevarat, HTC face niste mici computere handheld, nu telefoane pe care sa asculti muzica precum boierul. Dar daca stii asta ca producator nu mai pune music player pe el, nu mai da nici casti (daca ai urechi mai decente te deranjeaza si ca handsfree, iarasi : prea multe frecvente inalte)!

Unde esti tu Sony Ericssoaneeee!  :)

4 comentarii:

  1. trebuia sa-ti iei htc desire hd

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca am avut aceeasi revelatie cu o jucarie care mergea pe Symbian si am rezolvat-o instaland una din aplicatiile pentru ascultat muzica. Diferenta era mare. Nu este exclus sa fie o solutie si pentru desire-ul tau:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dude, acum te ascult la Radio G zicand despre telefon si acum vad ca zici de headset. Pai incearca niste Amp'd Mobile Noise Canceling Headphone XQS-109, eu le-am gasit la noi cu 36 de lei. Astea plus orice mobil = BIG LOVE. Eu le am pe HTC Touch HD si sunt tot ce vruiam de la el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc dar m-am intors la Sony Ericsson. Fiecare cu dragostea lui :)

    RăspundețiȘtergere