27 septembrie 2013

Barbatii sunt mai buni decat femeile

Eu sunt Alex Vidia. Barbat din tata in frate. Prima prietena am avut-o la 12 ani, imediat dupa ce m-am barbierit prima oara. La 13 ani tata mi-a zis sa ma duc toata viata la discoteca si sa nu ma insor. L-am ascultat - doar era om cu trei neveste si diploma de cofetar. Azi sunt intelectual greu si nu mai vreau prietena. Imi ocup timpul cu poezia: " Am iubit o pasare / A zburat si nu mai e / S-a pierdut in oxigen / Ca la Santa cate-un ren". Minulescu curat. Prietenii ma intreaba de ce n-am iubita daca sunt asa romantic. Intrebarea asta e justificata dar n-are raspuns clar. Vedeti voi, femeia e aproape la fel de complicata ca barbatu' - putin mai spre banal asa.. Femeia vrea sentimente si fashion. Barbatul e monument de noblete, gandeste tehnic si e mai bun primar ca femeia. Deci mai multe calitati. Femeia e superficiala. La ea nu conteaza marca GPS-ului, trebuie doar sa fie roz. Si nici nu stie sa-l lipeasca cu ventuza pe parbriz. Barbatu' e baza in lume. Noi facem imperii, civilizatii si arme chimice. Daca ar fi dupa femeie am trai in casa la tara cu caine la poarta. Ne-am uita la stele si am pescui. Pai unde ar fi telescoapele si casca cu bluetooth? Ce ne-am face fara dinamita?! BARBATUL! Restul e tacere. De fapt e vorbarie, ca femeia vorbeste lung si fara rost cosmic. Barbatul vorbeste mult doar cand e beat, deci fericit. Dar el intuieste ca fericirea e semn de prostie si se prefera intr-un infern existential, negru ca Madagascaru' noaptea. Stie el de ce! Si sigur are dreptate. "Nu poti sa fii ultimul din sat care-si da cu Malizia". Asta e deviza barbatului, si de-asta lumea arata atat de bine.

2 comentarii: