27 septembrie 2013

Cainii sunt mai buni ca oamenii


Eu sunt Alex Vidia. M-am nascut intr-un cotet acum 29 de ani. Parintii mei
m-au crescut cu putina dragoste, asa ca, satul de abuzuri, la 27 de ani
(sunt foarte rabdator) am plecat de-acasa. Nu voi uita niciodata cotetul
natal. Parintii mei erau oameni buni, dar stiti, comunismul te caineste.
Oricum, pe strada m-am apucat de cersit, Fight Club, si mancat aiurea: ba
o paine, un furtun de calorifer... Foamea e grea, te aduce intr-un hal...
Esti in stare si sa te uiti si la noile filme cu Seagal. Cateodata mancam
si caini. Dar ei nu se suparau. Comunitatea caineasca ma lasa in pace.
Uneori ii si sfredeleam mintal cu un CD cu "Who let the dogs out?". Nu
stiu daca inteleg versurile dar va zic o chestie: cainii sunt mai buni
decat oamenii. Oamenii dezamagesc la toate capitolele: mint, fura si
cumpara telefoane pe care nu si le permit. Te doare capul. Se manipuleaza
intre ei... La niste alegeri interne unul a zis odata: "Petre, esti cel
mai bun!" Petre nu era cel mai bun... Inteligenta ii face asa rai. E
adevarat, si cainii sunt inteligenti, dar nici chiar asa!.. Se spune ca au
IQ-ul unui copil de doi ani. Chiar! Verisoara mea are un copil de doi ani.
E super micutul! Mananca banane si suge carioci toata ziua. Dar inofensiv.
Recunosc, odata era sa dea foc la hol. N-a dat. Restul casei s-a facut
totusi scrum. Ta-su' facea glume apoi: "Pe vremuri casa asta ne venea
manusa. Acum ne vine cenusa." Inca o dovada ca oamenii sunt mai rai decat
cainii. Un caine n-ar da foc la o casa din care ar ramane doar holul - si
un bibelou care semana cu Toto Cutugno cu esarfa. Oamenii sunt varful
rautatii. Sunt mai rai decat compania care vine cu mostre de sana la
Oktoberfest. A, si s-a facut si un film in care concluzia era ca oamenii-s
mai rai decat cainii: Dogville. Nu imi mai aduc aminte daca cainele ala
avea stapan si lesa, dar va zic o chestie: sper ca avea... Altfel il
mancam.

(Iar acum talmacirea originala, ca sa nu ma strambe critica sofisticata:
Vagabondajul e o conditie care nu onoreaza nicio viata. Trebuie sa avem
grija de toata lumea. Incepem cu cine vreti voi.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu