28 septembrie 2013

Marijuana nu trebuie legalizata

Eu sunt Alex Vidia. Sunt aproape orfan. Pe mama a calcat-o un sofer baut - tata, mai precis. Aveam 10 ani pe-atunci. M-am uitat in oglinda si mi-am promis ca voi ocoli intotdeauna viciile si ca ma voi insura cu Kelly din "Salvati de clopotel". Ani buni mai tarziu m-am trezit cetatean ireprosabil si fara prietena. Nici Kelly n-a ajuns bine. E grasa si are copil. Eu-s suplu si am rinita. Lumea e azi e mai periculoasa decat cea de atunci. Azi avem droguri, tigari electronice si hipsteri. Nu mai zic de jocuri video - de fiecare data cand joc Super Mario am compulsia sa ies pe strada in salopeta de instalator. Trebuie sa recunosc totusi ca nu mi-am respectat promisiunea din copilarie - fumez. Nu, nu "iarba"! Asta e pentru nebuni. Bag tutun serios, la 13 lei pachetul, sa fie cu noroc. Am incercat si o etnobotanica odata. Ala de mi-a dat-o a zis ca e iarba. Ala de mi-a dat-o nu luase bacu'. Never again, marijuana e rea... Am doi prieteni care au murit din cauza ei: i-a prins ma-sa mancand dupa sase seara! Iarba iti ia mintile: nu mai iei lumea ca atare, te simti superior, sfidezi tot ce e cartezian. Cred ca tocmai am descris viata in politica... Dar cica are si calitati curative. Te rezolva cu ochii. Am un unchi, daca era site web s-ar fi numit glau.com. Vede mai prost ca o cartita in marsarier. Un vecin i-a dat odata sa traga un fum. A refuzat - de teama. A crezut ca-l aresteaza si nu mai vede Suleyman. Bravo lui, a scapat de o blestematie. Daca se apuca de marijuana trebuia sa-si arunce toata muzica pe care o asculta pana atunci. Si unde gasea el casete cu Subcarpati? Marijuana e periculoasa. Schimba vieti, destine si electro-pompe. Daca marijuana ar fi legala, strazile ar fi pline de hipioti. Va puteti imagina? Plete si chitari peste tot; Condurateanu ar striga "Iubiti-va pe fumuri!" S-ar relua Melrose Place.. Pai d-aia a murit ba, Ceausescu?!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu