9 octombrie 2013

Banii sau viața!

Eu sunt Alex Vidia. Dj la radio, pieton extraordinaire și om de familie prigonit. Nu în ultimul rând sunt viu. Alive and kicking, cum ar spune Hagi. Partea cu viul e așa și-așa... Viața e un moft și nu prezintă valoare decât dacă ești vedetă sau sculer-matrițer în Brăila. Viața are prețul ei fix printre oameni. E lesne s-o cuantifici, de-aia eu când mă duc la farmacie nici nu întreb cât mă costă. Eu și dna farmacistă ne spiralăm neuronal pe o axă a bunului-simț. Cu chiot. E mens sana în corporatio sano. Altfel cum? Când un om își da duhu' în cer se aude zâmbind o casă de marcat. Ceee tot mai sus, băi Moga?!! Radem culmile pe redevență. Stăm la parter și cetim "Ban, căpitan de plai". Aberațiile astea telurice: amintirile, speranțele și lacrimile, la om frizează absurdul! Tinerele mamele își pătează creierul cu nesomn (vai Alex, cât talent literar! Sfârșește-mă!) pentru că viața e treabă simplă, profund zglobie. Viața nu e peste calupul publicitar. Să trăiești pe planeta asta bătută de oxigen și americani nu e grozăvie mare. Să clipești între revelații e fix Fornetti-n lan. Vieții i se pot pune condiții - e ca umbrela la concert (Ai văzut mami concertul? Da mami, nu m-a plouat în ochi două ore!...) Cărțile de biologie ar trebui tipărite pe file de cec. Vine toamna și din copaci cad foițe-foițe-foițe... Cine face altar vieții e ecologist gay și ar trebui să-și dea palme. Cine o vede în concretul ei de pe bursă fie binecuvântat! Mama lui e doamnă fără cratimă și știe judo.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu