2 octombrie 2013

Mai vrem stenograme!

Eu sunt Alex Vidia. Mor după stenograme! Chiar fac poante cu ele: Cât cântărește credibilitatea unui politician? DOUĂ stenograme. Îmi place să văd toate discuțiile "mogulilor" în presă?.. Nu cred că detaliile lor îi vizează doar pe avocați și pe procurori! E și dreptul poporului. "Corupție", "abuz", "șantaj"?? Idei neconvingătoare, dreptatea universală nu e arborată. DO-VA-DA! Dacă Ion a confundat o viitură intestinală cu niște gaze inocente eu țin să văd chilotul moale! Vreau să văd necazul. Ce mizerabili sunt politicienii ăștia!.. I-auzi-i cum vorbesc la telefon! Câtă slăbiciune și vulgaritate! Eu când răspund la telefon arunc în rușine orice gentleman rasat. Dialogurile mele seamănă cu scrisorile lui Diderot către Sophie Volland. Niciodată nu am dus la telefon o conversație care să sune în felul următor:

eu:BINE MĂĂĂĂĂĂĂ Ce face țaranu'?
el: Uite cu maică-ta la o meditație.
eu: Ce-i mai place biologia!
el: Păi dacă e bio. (râsete cordiale)
eu: Bine măăă!! Ai rezolvat cu costumu'?
el: Mi-l dă varu'.
eu: Moldoveanu' ăla?
el: Olteanu', mă. Șofer pe betonieră.
eu:Betonieră?? O să-ți vina turnat costumu'. (râsete sincere)
eu: Oltean, A ? Diavolul se îmbracă de la Praza.
el: Martoru' lu' Craiova. (râsete rurale)
el: Cu cine vii botez?
eu: Cu Carmen?
el: itsy Pitzy?? Le zic și la băieți, să ne vaccinăm.
eu: Păi vezi că ești țăran gay de Calafat??
el: De Fetești, bueeeey!
eu: Măcar am costum nou, nu purtat de tot neamu' de cocalari.
el: Napi îți dau prin gard.
eu: Bă, cât e daru'?
el: La maică-ta? Același.
eu: La bozez, mă...
el: Să moară Caddy dacă știu.
eu: Bine-așa.. Hai că vorbim!
el: Bine *ulis.

Un comentariu: