13 martie 2014

De ce merit să fiu invitat la Garantat 100%

  Pentru că toți cei care au lucrat cu mine spun că sunt un profesionist ireproșabil și, cu puțin efort aș putea deveni și un om acceptabil. 

 Pentru că am portofoliul plin de realizări incontestabile. Amintesc aici cu umilință cum am luat Mențiune în clasa 1. De-acolo totul s-a dus la vale dar, cine e perfect... 

 Respect TVR-ul. Mă uit cu religiozitate la Măruța Show, dar și la alte programe ale postului. 

 Pentru că sunt om evoluat care nu face rău nici la buburuze. E adevărat, odată am bătut  un pinguin, dar  și-o ceruse. 

 Sunt vecin cu un intelectual. Cred... 

 Îmi place muzica alternativă. Am trei discuri cu Dan Bittman acasă. Și o casetă cu early Backstreet Boys. 

 Știu patru limbi străine: engleză, moldovenească, elvețiana și scoțiană nivelul doi.  

 Campion zonal la șeptică pe porunci. 




 Mulțumesc, aștept invitație.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu