28 aprilie 2014

Nu mi-e dor de radio.

Eu nu ma pricep la radio. O profesoara de engleza a remarcat foarte bine cu ce mi se mananca mintea: „tu esti urechist”. Asa e. Vorbeam limba engleza fiindca invatasem urmarind Cartoon Network. Asa si cu radioul. L-am invatat de la altii : Bogdan Serban, Cotizo, Dobro. L-am facut mereu in esalonul 3, dupa-amiaza, unde nu te freaca nimeni la cap. Prea tare. Partea cea mai buna e ca unor (cel putin doi si jumatate) ascultatori le-a placut. Le-a placut fiindca ticnitii sunt spectaculosi. Asta a fost mereu crezul meu: „cand faci o interventie fa ceva spectaculos” Fa-l... BOOM! Sa ramana lumea blocata. Sa intre navetistii in sant. Asta mi-a iesit de cateva ori. Si asta mi-a fost drogul ani de zile. N-am facut radio ca sa fac lumea mai profesionista, ci ca s-o misc cumva. Oh, wait! Mi-e dor de radio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu